fredag, november 13, 2009

Hey ho, let's go!

Jag har klurat fram och tillbaks ett ganska bra tag, men nu har jag äntligen bestämt mig: bloggen flyttar!
Anledning till flytten är först och främst att jag vill byta namn på bloggen. Cel'Dara är ju förvisso ett av mina mellannamn, och är därmed väldigt mycket jag. Men i ärlighetens namn så är det ju ett ganska konstigt namn på en blogg, eller hur?
Den nya bloggen heter Zazzan's Osorterade, och ser i stort sett ut som den här bloggen. Skillnaden är egentligen bara namnet. Så jag hoppas att ni som har läst och gillat den här bloggen kommer att hänga med till den nya! :-)

När jag skrev titeln till det här inlägget hade jag såklart den gamla Ramones-låten "Blitzkrieg Bop" i tankarna. Och som vanligt kunde jag ju inte låta bli att gå in på Youtube och kolla efter klipp. Det har gjorts otaliga covers på den här låten genom åren, och givetvis även i rockabilly-stil. Häääärligt! :-)


6 kommentarer:

Tant Grön sa...

Åh, spännande, spännande...

Sandy sa...

Va kul med en flytt =) Tror minsann att den bloggen blir minst lika bra som denna ;)

Lycke sa...

OOOps up...måste ju genast kika vart du hamnat!!!

Kramar Lycke

A home far away sa...

GOD FORTSÄTTNING!
Kram Gunilla i Singapore

Snirklan sa...

Klart man hänger med! : )

Anki sa...

Jag hittade dej när jag läste på Tonårsmorsans blogg och jag håller med dej att Windows Live Writer är konon bra! Speciellt med hur man kan ändra foton man publicerar!
Man kan ju oxå lägga upp i princip hur många foton som helst

Ha en jättefin dag,
fin blogg du har
Kika in på min och om du gillar den kan vi eventuellt följa varandra via bloglovin som oxå är ett kanoon verktyg