torsdag, november 12, 2009

Glee vs. Journey



Jag hade tänkt se första avsnittet av Glee på 4:an ikväll, men så har jag sprungit upp och ner till tvättstugan istället. Och såklart fastnat framför datorn däremellan. Så jag har inte fått särskilt mycket sammanhang i programmet, men jag hajjade till på slutet när jag hörde Glee-gängets version av Journey's gamla klassiker "Don't Stop Believin' ". Enligt min mening är den såklart inte lika bra som originalet. Men bra var den! :-)



Eftersom jag inte hade nån biljett så missade jag Journey's spelning på Sweden Rock Festival i år. Och det grämer jag mig lite för ännu faktiskt. Men har jag tur så kommer dom kanske dit igen, och då ska jag minsann se till att ha biljett! :-)

4 kommentarer:

Tant Grön sa...

Åh du missade något, det var verkligen bra, så bra att jag drömde mig tilbaka till gymnasiet, känslan av att stå på scen, sjunga, dansa. Good times. Fan va jag vill va tonåring igen, jag skulle göra allt så jävla mycket bättre :-)

EMILIA sa...

Ett tips till dig, skriv om nåt annat än YOUTUBE-länkar.. Börjar bli lite tråkigt, ett litet tips bara annars älskar jag ju din blogg! =)

Cel'Dara sa...

Emilia: Jag tar gärna emot tips på saker att skriva om, men jag kommer fortsätta lägga in youtube-klipp emellanåt ändå. Jag väljer klipp som jag tycker är bra, och oftast är det musik det handlar om då. Musik är en stor del av mitt liv och därför vill jag gärna dela med mig av det jag gillar. Tycker du det är tråkigt så är det ju synd såklart. Men tyvärr är det inget jag kommer göra nånting åt.
Vill du ha tips på andra bloggar att läsa kan du klicka dig runt i min länklista. Förhoppningsvis hittar du nåt du gillar, med färre youtube-klipp dessutom.

Cel'Dara sa...

Tant Grön: Aha, så pass! Jag ska kolla in 4:ans hemsida och se ifall man kan se reprisen där. :-)