tisdag, november 03, 2009

Design för en god sak

(Bild lånad från unicef)

Min favoritillustratör, Ingela P Arrhenius, har designat den här fina brickan till förmån för unicef. Otroligt mysig tycker jag! Och dessutom en väldigt bra julklapp till nån som man inte vet vad man ska köpa till. (Motivet finns även som affisch, om man hellre vill ha det.)
Jag har ju i och för sig världens längsta önskelista redan, men jag sätter upp den här brickan på den ändå. För önska kan man ju alltid få göra, eller hur? ;-)

4 kommentarer:

MANDRAGORA sa...

Vad fin den är men vilket pris! :-O Det går till ett bra ändamål i alla fall...

Cel'Dara sa...

Mandragora: Jo, jag vet.. det är verkligen dyrt för en så pass liten bricka! Men, som du skrev, det går i alla fall till ett bra ändamål. :-)

Annie S sa...

Jättesöt!

axelina sa...

Vilken söt bricka, ja det är ju en bra julklapp. Perfekt för lussebullen och glöggmuggen:)