måndag, oktober 05, 2009

Laddat batterierna

Helgen har bjudit på bara en massa trevligheter.
I fredags kom det ett paket med posten som gjorde mig väldigt, väldigt glad. Paketet kom från otroligt vänliga Pysselpralinen. Och vad som låg i det ska ni få se i ett senare inlägg. Jag har nämligen inte hunnit ta några bilder på grejerna ännu. Men det kommer! :-)

I lördags kväll var det Kulturnatt här i Karlshamn, så jag och Elias trotsade ruskvädret och begav oss ut för att få oss en dos kultur. Det blev ett besök på Lokstallarna där det bjöds på spelningar med lokala band (bland annat The Graviators) och lite konst- och fotoutställningar. Mycket trevligt!

I går var jag hemma hos Jessy och fikade. Min fine kusin B (som numera bor i Lund men bor hos Jessy medans hon är hemma och hälsar på) fyller snart år, så då passade vi på att fira henne också. Och som om det inte vore nog med trevligheter så fick dessutom jag också paket! Jag ligger lite efter med plåtandet som sagt, så jag har inte hunnit ta bilder på dom fina grejerna ännu. Men det kommer i samma inlägg som presenterna från Pysselpralinen. :-)

På tal om bilder så hann jag åtminstone med att knäppa den här bilden på Elvis i morse.
Han gillar verkligen den här stolen. Det gör jag också, men mest bara att se på den. För att sitta i den klarar man inte särskilt länge. Galonet gör att man blir himla varm om baken nämligen. Men det är väl just därför som Elvis trivs så bra med att ligga där. :-)

Mina batterier känns lite mer laddade nu efter helgen. Idag ringer förhoppningvis doktorn med lite provsvar. Hoppas att min kropp ska må lite bättre snart. Men själen mår i alla fall mycket, mycket bättre nu. Jag är så glad för alla fina människor jag har omkring mig. Tack för att ni finns!

(Foto: Cel'Dara)

3 kommentarer:

Bettan... sa...

Hej gumman!

Vad skönt att du har "laddat upp" för det har jag också!

Jag hoppas att jag är en av dom fina...du är i alla fall en av mina finaste:)
KRAAAM!

Cel'Dara sa...

Bettan: Klart att du är! En av dom allra finaste alltså! :-)
Kram

Linnea sa...

Åh vilken fin bild! =)
Det är viktigt att hitta sätt att ladda batterierna. Jag har gjort det genom långa skogsrundor denna helgen. =)