söndag, oktober 18, 2009

I got you

Tycker det var för jädra trist att Team Rinkeby åkte ur Körslaget ikväll (eller igår kväll rättare sagt). Rigo's kör har jag ju hejjat på ända från början, så nu känns det ju inte alls lika kul att fortsätta kolla på programmet. :-(
Stefan's kör borde ha åkt ur först av alla tycker jag. Han kan inte sjunga själv ens och det är ju rätt illa kan jag tycka. :-S
Rigo däremot, han är killen hela dan minsann! ;-)
Den här låten har jag gillat ända sen han sjöng den på Melodifestivalen. Och videon är så cool tycker jag. :-)



Den här helgen tillbringas i Malmö, där jag och Elias är hundvakt till hans systers hund Fonzie.
Som tur är så är Kusin B hemma i Karlshamn denna helgen, så hon bor hemma hos mig och ser efter Elvis. :-)
Hittills har det hunnits med lite shopping på stan och jag har även lyckats smaska i mig en efterlängtad Malmö-falafel. Jag lovar er, ni har inte smakat en riktig falafel om ni inte har ätit den i Malmö. Så är det bara!
Imorgon (läs: idag) innan hemfärd bär det av till Ikea. På Elias initiativ faktiskt, tro det eller ej! :-)

Inga kommentarer: