söndag, oktober 11, 2009

En kudde för 675.000 dollar

Mandragora skickade det här roliga klippet till mig på facebook idag. Det är en parodi på Svenska Hollywoodfruar, och ni andra har kanske redan sett det på SVT men för mig var det i alla fall nytt.
Så jäkla klockrent tyckte jag, haha! :-D



Jag tyckte programmet var riktigt kul att se och kommer faktiskt att sakna det litegrann. Hur fånigt det än låter så var det liksom lite roligt att ha nånting att reta sig på. :-P
Vad tyckte ni om programmet? Hade ni velat se fler avsnitt?

4 kommentarer:

MANDRAGORA sa...

Det är ju helt hysteriskt! Hon gör dem så jävla bra, ha ha!

Men du. Det kommer ju ännu ett avsnitt i morgon - extrainsatt specialavsnitt med det bästa från serien plus helt nytt material som aldrig visats tidigare! :-D

Bettan... sa...

Sjukt roligt! Jag skrattade så jag fick ont i magen åt det med disktrasan :P

Tur att dom har fixat ett extrainsatt avsnitt :)
KRAM!

Mrs. b sa...

Den var ju hur bra som helst! :-)
Programmet var klart bra underhållning, men jag vet inte hur mycket mer man hade velat sett... :-)

Maria sa...

Så roligt! Hon är ju fenomenal på att härma dem. Nu har jag bara sett ett halvt avsnitt av originalet, men det var så likt...