onsdag, september 16, 2009

Smart idé


(Klickbart collage av Cel'Dara med bilder lånade från kikki.K)

Kolla så smart! Att ingen har kommit på det här förut! En liten anteckningsbok med flikar för alla såna där bra grejer som man hör från vänner och bekanta och som man måste skriva ner för att annars glömmer man bort dom. (Oj, vilken lång mening det blev där!)
Nu undrar jag bara varför svenska Kikki K bara har butiker i Australien? Hon borde öppna här i Sverige också åtminstone. Det tycker i alla fall jag vore en smart idé! :-)

6 kommentarer:

Mandragora sa...

Fast då gäller det att komma ihåg den där anteckningsboken och att faktiskt klottra ned tankarna...

Men det var en himla bra idé!

Cel'Dara sa...

Mandragora: Hade jag haft en sån så hade jag haft i väskan jämt såklart! :-)

Tonårsmorsa / Fatou sa...

Jättesmart idé! Jag har en liknande, fast där står det inget på flikarna, men man kan skriva själv. Finns i olika storlekar och tjocklekar på bokhandeln!

Vill meddela dig att du är mitt Dagens Bloggtips idag:

http://tonarsmorsa.se/2009/09/17/dagens-bloggtips-25/

Annie S sa...

Jag som bara älskar coola anteckningsböcker, kan inte annat än älska den här. Kom till Norden, tack!

Cel'Dara sa...

Annie S: Jag är också himla förtjust i fina anteckningsböcker. Köper oftast om jag ser en fin. Men sen blir dom ändå bara liggandes i en låda eftersom jag inte vill "slösa upp dom", haha!

Annie S sa...

Haha!, jag är exakt likadan. :)