torsdag, september 17, 2009

"coola" prickar

Kolla, vilket urtjusig kylskåp! Nästan finare än en röd SMEG-kyl, men bara nästan såklart! ;-)
Fast detta fick mig genast tänka på en trevlig kombination. Tänk er ett rött SMEG med vita prickar på. Fiiint! :-)))
Men så länge man bor i hyreslägenhet så lär man ju aldrig få se röken av nån SMEG-kyl, så är det ju bara.
Blev dock väldigt sugen på att pimpa min nuvarande kyl likadant som denna. Men vart sjutton hittar man prickig kontaktplast??? Nån som vet?

(Bilden är lånad av Hippyxic på Flickr)

2 kommentarer:

Ida sa...

Kontaktplast i olika mönster har jag sett i målarbutiker och på EKO. om det finns prickiga låter jag dock vara osagt :)

BTW! skulle inte du måla lite fogar i köket? (A) vill se dina kakeldekorationer juu :)

Cel'Dara sa...

Ida: Jo, jag har också sett på Eko och i målaraffären här. Men inte sån fin prickig. :-(
Jag har inte kommit till skott med fogmålningen ännu, det är därför du inte fått se nåra bilder på kakeldekoren heller. ;-P