torsdag, september 03, 2009

Ösregn och tygdrömmar

Bara för att jag är ledig från jobbet idag så vräker förstås regnet ner. Är det inte typiskt då? Visst, jag är glad att jag får dra på mig mina fina leopardgummistövlar... men ändå. Det är inte kul med regn när man har tänkt sig att gå ärenden på stan och cykla till återvinningen med gamla glödlampor och annat skräp.
Men, men... klockan är ju bara 11 ännu, så kanske att regnet hinner dra vidare. I väntan på uppehåll dricker jag kaffe ur min nya Stig Lindberg-mugg och kollar på fina grejer från Åhléns.

(Collage av Cel'Dara med bilder lånade från Åhléns.)

Jag gillar verkligen tyget som är på förklädet. Enligt hemsidan ska det finnas även som metervara. Vill ha, vill ha! Det hade varit ursnyggt som köksgardin hos mig. Jag är i och för sig väldigt förtjust i den jag har nu, men det skadar ju inte att ha nåt att byta med. :-)

1 kommentar:

Lisa sa...

Å hoppas du får tag i metervaran, jätte fin!