torsdag, september 24, 2009

Mums fillibabba

Maria som har bloggen Jag blommar är en sån där kreativ själ som jag blir så vansinnigt inspirerad av! Grejerna hon skapar är både fina och samtidigt kul, och det är en kombination som jag verkligen gillar.


Som den här brickan till exempel. Helt i min smak! :-)
Av nån anledning får den mig att tänka på barnprogrammet "Blommig falukorv" som gick på tv nån gång på 80-talet. Jag minns inte så mycket av det mer än just dom tecknade blommiga falukorvarna, och så sången såklart:



Jag kunde inte hitta nåt klipp från själva barnprogrammet, men sången hittade jag åtminstone.
Nån mer än jag som minns det här? :-)

Men hur som helst. Nu var det ju egentligen brickan jag skulle blogga om! Den finns förstås att köpa i Marias shop, och då hittar du den här. Kostar 200 pix. :-)

3 kommentarer:

Maria sa...

Tack, vilket fint inlägg om mig och min bricka! Kul att du gillar den!

Sandy sa...

Haha, nej. Iofs så sover nog kissarna på golvet ändå ibland men..vi föredrar att sova i säng ;) hehe
Jo, men det funkar ju ändå. Överdrivet långt e de ju inte, och nu när vi har köpt bil så måste den ju användas =P Den var delvis till för att pendla med nu i början. Precis, Salong Noir får du gå till sen när du känner dej lite sliten i topparna tycker jag =)

Lady Thirty sa...

himla snygg bricka!
ja hon Maria är väldans kreativ och duktig :D