måndag, september 14, 2009

Elvis hälsar


(Foto: Cel'Dara)

Elvis tackar så mycket för alla omtänksamma kommentarer i mitt förra inlägg, och låter hälsa att han nu mår finfint. Det var "bara" lite urinvägsinfektion. Han fick en spruta hos veterinären som hjälpte så gott som omgående och sen har han fått medicin i några dagar, så nu är han sig själv igen. Skönt tycker både jag oh Elvis!
Elvis avskyr att åka bil och han vägrar gå in i buren när det är dags att åka. Men han är ändå himla förtjust i sin bur. Den har stått framme sen vi var hos veterinären i tisdags och han går och lägger sig i den lite då och då. Han tycker nog att den känns lite som en koja tror jag! :-)

4 kommentarer:

Dilldall-Nina sa...

Så bra at Elvis er OK ;)! Jag er sådär OK. Høst er inte min tid, men jeg prøver så godt jeg kan. Kram til dig, Celdara!

Bettan... sa...

Åh, så skönt att han mår bra igen :) Pussa honom från mig!
KRAM!

Lilly Lee sa...

Sknt att höra! Krama lilla Elvis!

Cel'Dara sa...

Bettan och Lilly Lee: Elvis skickar både pussar, kramar och spinn tillbaka! ;-)