torsdag, september 17, 2009

Dagens Bloggtips


En av dom bloggarna som jag har läst allra längst är Tonårsmorsa. Jag minns inte riktigt hur jag hittade hennes blogg från första början, men hur det än var så har jag fortsatt läsa den varje dag i flera år nu. Jag gillar framförallt att läsa om hennes familj och alla tokigheter dom har för sig, men ibland kan man även hitta recept eller musiktips på bloggen och det är också himla trevligt. Tonårsmorsa skriver även om rasism och andra viktiga samhällsfrågor, och ibland kan det bli rättså livliga diskussioner i kommentarsfältet. Riktigt intressant faktiskt!
Idag har hon utsett min lilla blogg till Dagens Bloggtips inne hos sig, och jag känner mig verkligen hedrad. Tack ska du ha, Fatou! :-)

2 kommentarer:

pysselpralinen sa...

Kul med bloggtips, och ännu kuligare när man får den utmärkelsen själv! :-)
Vilka snygga och smarta prylar du hittar jämt! De där burkarna faller jag ju pladask för, gillar också fågelburken mest tror jag. Och en sån där anteckningsbok är ju precis vad man alltid letar efter! Jag brukar skriva ner grejer i mobilen, och sen glömmer jag bort dem. Eller på en liten lapp som brukar hamna längst ner i pappershögen, eller i papperskorgen av misstag.
Fanns den bara att köpa i Australien sa du, typiskt! :-/

Och apropå att visa upp sitt hem så är jag sjuuukt glad att ingen kan kika in här genom datorskärmen...just nu är det t.e.x målarverkstad på vardagsrumsgolvet. :-)

Tonårsmorsa / Fatou sa...

Oj! Nu blev jag både glad och rörd! Vad fint du skrivit! TACK! ♥