söndag, augusti 30, 2009

Wild n' crazy i sovrummet

(Foto: Cel'Dara)


Idag gör vi inte många knop här hemma. Denna bilden tog jag visserligen igår, men Elvis har spenderat hela dagen i sängen idag också. Själv ligger jag på soffan och zappar. Det är skumt väder här idag. Pendlar mellan sol och ösregn mest hela tiden. Bäst att hålla sig inne då tänker jag. Eller så hittar jag bara på en ursäkt för att ligga och lata mig! Hehehe...
Här skymtas förresten lite av mina kuddar och gardiner också, som jag har sytt i Ikea-tyget Saralisa. Denna färgskalan brukar jag vanligtvis inte ha i min inredning, men i sovrummet tänkte jag att jag kunde få vara lite wild n' crazy för en gångs skull.
Med TEXTILIERNA menar jag då förstås, inget annat! ;-P

5 kommentarer:

Mandragora sa...

Fina färger i sovrummet. Och Elvis är ju för skön!

Här är också konstigt väder. Mest sol men vi har ingen ork i dag. Vi ligger inne och kurar.

tattoochick sa...

Å vilken söt pisse =)

Sandy likes retro sa...

Riktigt snygga färger! Har nog sett mer wild n' crazy än så =P haha så de va bara snyggt! =) Och kissen passade bra in också..

Ja, vi har haft en himla massa tur..och det känns i o för sig superskönt att vi har haft det. För då får man rumpan ur och verkligen gör det man vill =)

Jag tycker absolut vi får ta en fika! Det vore jättekul. Roligt att lära känna lite nytt folk, man är ju inte jätte bundis med så många där i K-hamn så ;) Det tycker jag att vi får styra upp!

Persilja sa...

Halloj! Klart du får låna min bild. Blir bara glad! :D

Lisa sa...

heeej, dålig jag är som inte mailat, men kan vi ta byte senare? Mycket just nu.

Snygga kuddar som bara den och das kitton! mums!