onsdag, augusti 19, 2009

På tal om muggar

Ni som har läst min blogg ett tag vet ju att jag är ett stort fan av Stig Lindberg. Jag menar, finns det egentligen något som denna man har skapat som inte är snyggt? Tror inte det va?!
Jag trodde aldrig nånsin att jag skulle få ha en Stig Lindberg-kopp i mitt hem, förutom dom här två små som jag har då vill säga. För jag är liksom inte helt pepp på att lägga en sisådär 500:- på en kopp. Men! Idag fick jag reda på nåt himla bra förstår ni.
KF (Coop, Konsum osv) fyller 110 år i år, och detta uppmärksammar Coop genom att ta fram en liten serie produkter med mönstret Fallande löv av Stig Lindberg. Är det inte fantastiskt så säg? Och vad som är ännu mer fantastiskt är prislappen:
Muggarna kommer säljas i 2-pack för 39:90 för medlemmar, och 59:90 för icke medlemmar.
Äntligen kommer jag få nytta av mitt MedMera-kort. Jippiiii!!!
Tänk dessa muggarna på den här fågelbrickan från Ikea. Hur fint som helst!
Under vecka 36 kommer dom här prylarna ut i butik, och då ska det minsann göras ett inköp. :-)
Vill du läsa mer om produkterna klickar du här.

(Bild lånad härifrån.)

10 kommentarer:

joz sa...

aaaaaahhhhh! vill ha vill ha. Jag är faktiskt nybliven medmerakortare så det blir ju perfa. Hur kan de sälja dessa prylar så billigt anyway?

Cel'Dara sa...

Ingen aning faktiskt.. men dom vill väl vara snälla mot folket antar jag. :-)

Mandragora sa...

MEN VAD SKRIVER DU MÄNNISKA!!! Jag är också tokig i Stig Lindberg. Nu jävlar skall jag handla muggar!

Cel'Dara sa...

Mandragora: Ojsan.. nu känner jag lite att det kanske inte var en jättebra idé att skriva om detta. Tänk om en massa Karlshamnre läser detta och åker ut och köper upp alla muggarna inna jag hinner dit. Hjälp! :'-(

Bettan... sa...

Shit vad snygga, och billiga!!! Och det var kanske inte så bra att tipsa om det här nej :P
Såg att det finns kökshanddukar och servetter också och det är ju aldrig fel det heller :)
KRAM!

Bettan... sa...

Såg nu på din bild att dom var med där också men det tänkte jag ju inte på för att du skrev om muggarna :P
Trött i huvudet eller? :P

Inspiration, inredning sa...

Smakar det så kostar det. :)

Men jag håller med, de har mycket fina saker.

/Albin

Aurora Studios sa...

Yes mam, jag fick ditt mail:) Dock ligger jag hemma med massa feber, så därför har jag inte kunnat skicka den än=/ Men i morgon blir det promenix till affären så då skickar jag iväg den:D Tack för tålamodet!

Riskel sa...

Takk for tipset - disse skal jeg kjøpe. Jeg har til og med et Medmera-kort et sted, tror jeg.

LInnea sa...

ååh så fin! =) Vill ha! =D