tisdag, augusti 18, 2009

Höganäs + Mark Levengood + East Street Tattoo = schysst kombo!

Var inne på Miss Home igår och såg den här grymt snygga muggen (klickbar bild). Det är inte ofta man ser tattoomotiv på porslin/keramik, konstigt nog, för det är ju hur snyggt som helst!
Den här muggen har skapats i samarbete mellan Höganäs Keramik, Mark Levengood och East Street Tattoo. Inspirationen till designen har Mark fått från Vatten och Lek eftersom vatten är en förutsättning för allt liv, och UNICEF ser alltid först till att barnen har tillgång till rent vatten.
Köper du en mugg bidrar du med 10 kronor till UNICEF's arbete med att förverkliga barns rättigheter.
Vill du köpa en mugg hittar du den här.

(Bild lånad härifrån.)

4 kommentarer:

Tant Grön sa...

Jag tycker det är så rätt ofta, att man tror att något ska bli helt uppåt väggarna men så när man ser det färdiga resultatet så ändrar man sig.

Jag tycker själv att jag är rätt bra på att se det färdiga resultatet utan att det är färdigt om du förstår vad jag menar :-)

Det tråkiga är dock att jag under tiden får stå ut med en hel del negaiva tankar kring mina projekt, men sen när allt är klart brukar det låta annorlunda.

Då säger jag: Det blir ju ALLTID bra när allt är klart, kan jag då inte få slippa allt negativt under arbetets gång, det är ju inte särskillt upplyftande att både hantera negativa tankar och allt arbetet.

Det har hjälpt... lite :-)

Jag pratar förstås om Mannen som gnäller lite ibland :-) Säger, kan i inte bara va...?

Sandy likes retro sa...

Fasen vilken häftig.. hur hittar du alla snygga saker =P haha

Lite oväntat att Mark Levengood vad inblandad faktiskt =)

VildaViola sa...

gillade muggen, hade lätt köpt den om fisken varit orange, dom fiskarna gillar jag mycket. Nu ser jag att fiskhuvudet påminner om ett ollon ;) eller är det bara min sjuka fantasi! hehe. kram

Cel'Dara sa...

Haha! Det är din sjuka fantasi Mia! X-D
Men du.. det är en gul fisk på den andra sidan! ;-)