lördag, augusti 08, 2009

Grattis till brudparet

Två fina vänner till mig har blivit herr och fru idag. Tyvärr hade jag inte möjlighet att gå på bröllopet, men dom har funnits i mina tankar hela dagen idag. Tänk vilken bra dag för bröllop, med sol och lagom värme hela dagen! För det har vi ju inte varit särskilt bortskämda med denna sommaren. Eller hur?
Bröllop är nåt av det finaste som finns, och jag lyckas aldrig hålla tårarna tillbaka. Blir nästan lite lipig här och nu faktiskt.. även om jag inte var med på bröllopet idag. Men hur som helst...
Stort grattis till er, herr och fru E!

(Bild lånad härifrån)

3 kommentarer:

Hildur sa...

Hallå! Kikar in och meddelar att det är helt ok att låna en bild. :-) Trevlig söndag!

VildaViola sa...

hej jag har aldrig ens haft turen att komma på bröllop, hoppas snart någon kär vän stagar sig :) kram på dig

"Fru E" sa...

Vad fin du är!!! =)
Det känns helt galet & vi är inte återhämtade än...men det kommer =)