lördag, augusti 22, 2009

Fina grejer till köket

Jag struntar i vad proffsinredarna säger; jag är, har alltid varit och lär alltid fortsätta vara tokig i magneter! Dom här har jag hittat på dotcomgiftshop. Vill ha, vill ha! Men varför finns alla riktigt fina grejer alltid på utländska sidor? Så himla trist tycker jag.. för det är meckigt och dyrt att beställa då. Och då blir det inte av. Fast lika bra det kanske. Jag hade ju faktiskt lovat mig själv att dra ner på shoppingen nu när jag flyttade till den här lägenheten.

Jag gillar skyltar också. Dom här var ganska festliga tycker jag. (Även dessa från dotcomgiftshop) Fast med tanke på att jag egentligen är ganska mycket emot alkohol så är väl dessa kanske inte så passande i mitt kök. Då hade nog den här passat bättre faktiskt:

Choklad missbrukar jag, det kan jag erkänna.
Men det är skäms jag inte ett smack över! ;-P

2 kommentarer:

Lady Thirty sa...

åh vilka underbara magneter...jag vill ha!!! :D

Cel'Dara sa...

Ja, visst är dom härliga? Dock har jag lovat mig själv att det är totalt köpstopp på magneter... :-(