lördag, augusti 29, 2009

Dagens vill ha, del 2

(Klickbart collage av Cel'Dara, med bilder lånade från Village och Lagerhaus)

Jag har ju bloggat om uggleprylar förut (för nästan ett år sen) men jag har fortfarande inte tröttnat på ugglor. Trenden verkar hålla i sig dessutom, för nu har jag hittat lite mer fina uggleprylar bland höstnyheterna. Kudden och dom små träugglorna kommer från Village, och bäddsetet och tallriken kommer från Lagerhaus.
Träugglorna skulle jag kunna tänka mig att sätta uppe i ena hörnet på min sänggavel. Men jag kan tänka mig att Elvis hade tyckt att det hade vart jättekul att putta ner dom då, så jag hade nog fått förankra dom med häftmassa i så fall! :-D

4 kommentarer:

Jossan sa...

Så fina saker! Jag har helt klart underskattat Lagerhaus känner jag!

Mandragora sa...

Jag älskar Lagerhaus! Trots att det finns i grannstaden Helsingborg är jag aldrig där. Det får jag ta och ändra på.

Cel'Dara sa...

Mandragora: Tycker jag absolut du ska göra. Men reta inte mig med allt fint du har köpt sen bara! ;-P

Anonym sa...

Har med gjort ett ugglekollage (inte publicerat), har med påslakanet och tallriken där. Ugglor är så söta!!
Är sugen på kudden från Village till hallen men allt kostar ju. Särskilt på Village. .((

Tack för kommentaren hos mig precis. Blir glá! Kramis

Malin I&D