onsdag, augusti 05, 2009

Bip bop boom!



Det är ju inte helt lätt att bli sömnig när man sitter och lyssnar på sån här skön musik! Varför blir det alltid såhär? Att jag hittar en massa schysst musik och blir jättepigg mitt i natten när jag egentligen borde sova??!
Nu är ju i och för sig min dygnsrytm lite (extra) rubbad eftersom jag hade sovmorgon till kl 12 idag (läs: igår). Men ändå... jag borde försöka bli lite bättre på att varva ner om kvällarna. Oftast är det så att jag är dödstrött runt 18-19-tiden, men då kan jag ju inte gå och vila för då somnar jag bara. Och somnar jag så är jag ju ändå jättepigg senare på kvällen när jag vaknar igen. Och går jag inte och vilar så blir jag ändå pigg igen efter några timmar. Och sen kan jag ändå vara uppe hur länge som helst känns det som. Hur tusan gör man egentligen? Jag har aldrig riktigt fått kläm på det där faktiskt...

1 kommentar:

Sandy likes retro sa...

Hej!
Hur är det? Det var ett tag sen jag tittade in här hos dig..Är dålig på bloggfronten just nu, men men..sen är det ju sommartider också. Men som alltid så hittar man roliga inlägg med skön musik m.m =) Så trevligt här på din blogg!

Vi tänkte snart flytta till Karlshamn btw =) Eller snart och snart..det blir i december i så fall. Jag ska hyra stol på min kompis salong i centrum =D Men det hänger typ bara på om Johan får ett jobb.. tänkte höra om du har hört eller vet någon som söker arbetare? Han jobbar ju inom media, och det gör du med om jag inte minns fel? Så tänkte om du hade några heta tips på lager? ;)

Hoppas att du har det bra i sommarvädret! =)
/Sandy