onsdag, juli 01, 2009

Varning till alla Karlshamnare

Idag klockan 19:00 bör alla Karlshamnare som håller sitt liv något sånär kärt hålla sig inomhus. Då sätter sig nämligen Cel'Dara bakom ratten för första gången på en sisådär 10 år.
Jag har varit så kaxig om att börja övningsköra (igen), men nu när det börjar närma sig så känner jag mig alldeles svag, och totalt jädra livrädd om jag ska vara ärlig.
Hur tusan ska detta gå till? Jag, köra bil??! Jisses... Det är det enda jag kan säga. Jisses!
Men, klockan är bara 12:00 ännu så länge. Har jag tur så hinner jag kanske dra på mig nån liten matförgiftning innan kl 19:00.
Det vore ju väldigt lägligt liksom...

(Bild lånad härifrån.)

4 kommentarer:

Bettan... sa...

Det kommer gå så bra så....kör så det ryker bara :P

E m i l i a sa...

Tur man inte bor i Karlshamn då ;-)
Nej då! Jag skojar bara. Det ska nog gå bra!
Kom ihåg säkerthetsbälte bara...

Kram och Lycka till!

Cel'Dara sa...

Bettan: Jadå, jag kör så det ryker var så säker! Och ryker det inte.. ja då kör jag ändå! :-D

Emilia: Tack så mycket, det lär jag behöva! :-)

Jessica sa...

Det kommer gå alldeles strålande, det vet jag! :) Kram