onsdag, juli 01, 2009

Still alive and kicking

Ja, ta mig tusan! Jag överlevde första övningskörningen!
Jag trodde att dagens körning skulle gå ut på att ligga och krypköra på nån liten plan nånstans och på sin höjd lägga i 2:an också. Men jag klarade mer än så ska jag få be att tala om!
Jag har kört fram och tillbaks på en liten väg och t.o.m kört i 4:an (dock inte fortare än 50, för sen blev det döläskigt).
Och så har jag backat och vänt och lite allt möjligt.
Jag är helt galet impad av mig själv faktiskt!
Det verkar onekligen som att jag har varit alldeles för nervös inför detta helt i onödan. Det kommer gå bra det här. Så länge jag får hålla mig på den där lilla vägen och inte köra fortare än 50 då vill säga!

(Bild lånad härifrån.)

4 kommentarer:

Linnea sa...

Hej!

Åh det är bara att kämpa på - du kommer inte att ångra dig när du väl har ditt kort i handen! Jag älskar mitt körkort! Det är en sån frihet att köra bil! Lycka till!

Bettan... sa...

Det var väl det jag visste! Dessutom vråldiggar jag din positiva inställning!
Hääärligt :P

E M I L I A sa...

Hihi :) Det ska säkert bli jätte bra, ska du se!
Underbart väder oxå nu ju!

Kramar i värmen!

Sofie sa...

Svar; Jag visste nästan att du skulle skriva ^-^
Vad roligt förresten att det gick bra med körningen! :) Själv håller ju jag tummarna för att jag klarar teorin på måndag så jag får gasa runt i min bil igen xD