tisdag, juli 14, 2009

Rip it up!



Jag känner mig oerhört segstartad idag. Kan det kanske bero på att idag är min sista semesterdag? Förmodligen, ja.
Sen kan det väl också bero på att jag har ont idag också, eftersom jag spände mig utav bara helsike när jag var ute och övningskörde igår. Jag var ute på 29:an och körde i 90, kan ni tänka er??! Jag trodde ett tag att jag skulle börja lipa, så nervös var jag. Men det gick ju bra och jag lever! Fast kroppen tog stryk eftersom jag var nervös och spände mig så mycket. Men, men... det gick ju över förväntan får jag väl ändå säga. Min handledare tycker att jag är duktig och lättlärd också, så helt kass kan jag ju inte vara då! :-)
Nu blir det till att koka lite kaffe och lyssna vidare på lite svängig musik och hoppas på att man ska piggna till.
Planen för dagen är att sy några kuddfodral, så har jag åtminstone varit liiite duktig under semestern. Egentligen hade jag lovat mig själv att sy nya gardiner till vardagsrummet också nu när jag har varit ledig.
Men vad tusan, jag tror inte tyget rymmer nånstans så det kan gott vänta lite till! :-P

2 kommentarer:

Bettan... sa...

Haha! Nu börjar det likan nått! Snart börjar det ryka :P

Cel'Dara sa...

Bettan: Haha, det tror du va??! Njae... det lär nog dröja ett tag till innan det ryker. Däremot fick jag syn på Arne igår och hade god lust att köra över honom, men det är ju en helt annan sak!!!