fredag, juli 03, 2009

Kaffe-cravings

Insåg för en stund sedan att kaffet är slut här hemma, och att jag inte hinner springa och köpa innan det är dags att bege sig till tåget. Det är ju bara så typiskt, för vid just såna här tillfällen blir man ju såklart extra sugen då! :-(
Sitter i och för sig och sippar på en kopp the med Jordgubb & Kiwi-smak, vilket inte är helt fel det heller. Men en kopp kaffe hade verkligen inte suttit fel.
Känner mig seg och kommer inte riktigt igång idag. Har inte sovit nåt vidare bra i natt och kroppen värker. Funderar på om det är så att kroppen helt enkelt inte gillar semester...? Att den kanske blir för avslappnad? Men jag ignorerar det, för jag gillar semester och därmed basta! :-)
Om nån timme åker jag till Sölvesborg för att hälsa på vänner som är hemma på besök. Det är Killebom-festivalen där just nu, så det lär vara mycket folk på stan. Vilket känns lite sisådär. Såna där festivaler är inte riktigt min grej längre, men jag ser mycket fram emot att träffa mina goa vänner. Och har jag tur så slinker det kanske ner en liten langos... och kanske en glass också. :-)

(Bild lånad härifrån.)

5 kommentarer:

Mandragora sa...

Det här är min tredje dag utan kaffe.

Hoppas att du har roligt i hemskstaden - du är ju där tillsammans med vänner!

Bettan... sa...

Hoppas att du får en trevlig dag i värmen :)
Vi får höras av snart också. Känns som om det var evigheter sen vi pratade sist :P
KRAM!

Cel'Dara sa...

Mandragora: What??! Håller du på att avgifta dig eller? Varför??!
Hemskstaden, haha! Den var bra den. ;-)
Kram

Bettan: Jodå, det var jättetrevligt.. men det var lite väl varmt bara. Fast jag ska inte klaga, för hemma var det ju ösregn sen när jag kom hem!
Kram

Emilia :-) sa...

Du har rätt, man känner sig helt off utan kaffe!
Åh, langos är så gott nu blir jag riktigt avis på dig..
Take Care! Kram!

Nadja, Lillen och Lillens pappa sa...

Hej och OJ(!!!!!) vad länge sedan det var jag var inne här och tittade *skäms*
Vilken fin profilbild du har skaffat!
Och vad ROLIGT att du har börjat övningsköra!!!
Om du skaffar en PV som våran så behöver du inte oroa dig för att lägga i 5án för det finns ingen! (Och kör man över 50 så bullrar det ganska mycket även om sambon pendlar med den dagligen och ligger i 90-100 på vägarna, jag kör sällan fortare än 75, man vill ju glassa lite!)
Ha det så mysigt i festivalvimlet!
*KRAM*