onsdag, juli 15, 2009

Hyllad vägg

Hur coolt var inte det här då??!
En hylla som man klär i samma tapet som väggen. Hur snyggt som helst! Formgiven av Kicki Edgren Nyborg som examensarbete på HDK (Högskolan för design och konsthantverk i Göteborg).
Däremot kan jag tänka mig att det kan bli rättså pilligt i fall tapeten inte är randig, med att få till mönsterpassningen och så.. Men, men! Snyggt och kul är det i alla fall! :-)
Om du vill läsa mer om hyllan så klickar du här.

(Bild lånad härifrån)

3 kommentarer:

pysselpralinen sa...

Oh my god! Det där ser ju helt surrealistiskt ut, jag blir nästan lite...åksjuk får jag klämma till med i brist på bättre ord! :-) Spännande idé, men det känns lite pilligt som sagt att få till det. Men sure, om man bara äälskar ett mönster kanske man liksom vill ha det överallt.

Jag insåg igår att det har gått ungefär sju långa år sen jag var här och kommenterade. Jag har givetvis kikat in lite då och då, du har så mycket kul inlägg som jag ju inte vill missa. Men jag har överlag varit usel på att säga hej. Hoppas jag skärper till mig, annars får jag ta itu med detta på allvar...skamvrån lutar det åt...

Umbrella-låten med det där underbara bandet (var det Baseball?) var ju bara så bra! Nu vill jag handla 50-tals klänning, locka håret och bli en äkta rockabilly-brud.

De grymt snygga bilderna från "the Studio" har jag inte heller kommenterat men jag tycker att de är skitsnygga och du är dösnygg! Bra start på semestern! :-) Jag gjorde själv samma grej för några år sen, gick mycket motvilligt dit tillsammans med ett par vänner och lämnade sen stället tämligen nöjd med betydligt fler bilder än jag hade tänkt mig.
Ha det riktigt gott under resten av semestern!
Kram

Paula sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Paula sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.