lördag, juli 04, 2009

Ett svalkande bad kan man väl inte tacka nej till??!

Jag tyckte så synd om Elvis här i värmen idag, så jag bestämde mig för att ge honom ett svalkande bad. Det uppskattades (i vanlig ordning).... inte alls!
Extra sur blev han också när jag inte lät honom ligga uppe på tv'n och torka sen. Så han flög upp på byrån istället och låg där och surade. På tal om flög så ser han faktiskt mer ut som en uggla än en katt på den här bilden, eller vad tycker ni? :-D

(Foto: Cel'Dara)

5 kommentarer:

Bettan... sa...

Jo, faktiskt! Han ser minsann inte glad ut heller men det hade jag inte förväntat mig heller :P
Hoppas att du får en trevligt kväll :)
KRAM!

Tant Grön sa...

Uggla, självklart! Det kan inte va roligt att ha päls i den här värmen :-)

emilia sa...

Hihi, så söt så ;-)
Det finns ju en uggla som heter just 'Katt-uggla'. Elvis måste vara en sån! :-)

Kram!

Cel'Dara sa...

Emilia: Kattuggla ja, där har vi det ju! Hade glömt bort att det finns en uggla som heter så. :-D

Lady Thirty sa...

hehe, ja vilken katt blir glad av en dusch? inte min iallafall...
söt misse :D