söndag, juli 19, 2009

Dinerköksdrömmar

(Klickbart collage av Cel'Dara med bilder lånade från Family Living)

Jag drömmer om att ha precis ett sånt här kök en vacker dag. I dinerstil, och med en massa rött såklart. Det är ju så snyggt! Förutom den helt underbara Smeg-kylen finns här en massa annat fint som till exempel burk, brödskrin och grytunderlägg från Cabanaz (allt från Cabanaz är ju bara så toksnyggt!), brödkorg i plast från Rice, fin bricka från Marimekko m.m. m.m.
Bara till att börja samla med andra ord... för en vacker dag ska jag baske mig ha ett sånt här kök. Så det så!

3 kommentarer:

Lady Thirty sa...

det är väldans snyggt!

Nadja, Lillen och Lillens pappa sa...

Det där är precis i stil med Lillenspappas önskekök!

jälv vill jag nog ha lite mildare färger iom att det är ett kök...
Men jag ÄLSKAR smeg!

Emilia sa...

Inte särskilt snyggt... :(