söndag, juli 26, 2009

Allting om Kjell

Jahaja... söndag idag och jag är uppe innan 10:00. Helt otroligt! Men jag ska snart iväg på loppis i Brunnshallarna i Ronneby, så det finns med andra ord en rimlig förklaring. ;-P
I går plockade jag fram en skiva som jag inte har lyssnat på på länge, Eva Eastwood's "Ny stil i stan". Det är en skiva som man i och för sig aldrig tröttnar på, men nu när man inte lyssnat på den på ett tag så är den ju genast ännu bättre. :-)
Min favoritlåt med Eva finns på den här skivan och den heter "Allting om Kjell". Upptäckte idag, till min stora glädje, att någon vänlig själ äntligen lagt upp den på Youtube också. Finemang! :-)


1 kommentar:

http://macae.blogg.se sa...

jag halkade in på din blogg och fastnade för det du skrivit i din -vem är hon- presentation. "är 28 men känner sig som 18..."

Jag sj är alldeles för gammal för att vara såhär ung men ändå redo för "vuxenlivet".

Grymt frän och snygg blogg.