tisdag, juni 30, 2009

Smått-o-gott

Det är varmt här idag, redan 30 grader i skuggan, och jag vill bada!
Jag är värsta badkrukan och gillar inte alls att visa mig i bikini. Så när jag säger att jag vill bada, ja då är det verkligen varmt! Det är i och för sig lite mer molnigt idag, så det är nog egentligen gårdagens värme som jag fortfarande lider lite av.
Kroppen min vill dock inte alls fungera idag, jag är stel och har ont. Sov inget vidare inatt. Så bad vore kanske inte att satsa på ändå, för att hoppa ner i kallt vatten blir man inte precis mjukare av. Jädrans skitkropp... ibland vill jag verkligen byta bort den. :-(
Men! Det händer en hel del bra saker nu också!
I dagarna kommer några fina och efterlängtade vänner hem på besök från Stockholm. Så nån gång nu i veckan ska vi hinna ses och det ska bli så trevligt!
Och på lördag ska det grillas i gott sällskap i Kuggeboda, och det ser jag verkligen fram emot.
Och om två veckor kommer en annan kär vän och hälsar på mig under Östersjöfestivalen.
Ja, det händer med andra ord lite smått-o-gott hela tiden nu. Och det gillar jag. Mer sånt! :-)

(Bild lånad härifrån)

1 kommentar:

Vicke sa...

Japp idag är det varmt. Jag har valt att placera mig under takfläkten i Sölve. Va fina dina modellbilder blev!
Kram