onsdag, juni 03, 2009

No worries, I got nine lives!

Ibland är det betydligt roligare att leva än att blogga... och just nu är en sån period.
Inte för att jag på något vis menar att man inte har nåt liv i fall man bloggar!
Men ni förstår kanske ändå vad jag menar? :-)
Just nu händer det så mycket spännande grejer som gör att det är snudd på omöjligt att sitta still och blogga i godan ro.
Livet är allt bra märkligt alltså.. När man minst anar det så händer det grejer som gör att man blir så glad att man knappt ens kan föreställa sig hur det är att må på nåt annat sätt.
Tänk om jag hade vetat detta för en sisådär 5 månader sen, att jag skulle må så himla bra som jag gör just nu menar jag. Jag som trodde att jag aldrig någonsin skulle må bra igen.
Men tji fick jag! Och tur är det! :-)

(Bild lånad härifrån.)

12 kommentarer:

Dilldall-Nina sa...

- Og jeg er såååååå glad for det. Det heter at det alltid ordner seg for snille jenter vettu ;)! Bloggverdenen kan vente vettu. Klem

Dilldall-Nina sa...

By the way - you´ve got mail ;). Og fikk du noen gang lest det artikkelen jeg prøvde å sende deg??? Om oss og kattene og hund og sånt ;).

Tonårsmorsa sa...

Absolut! Ibland är det roligare att leva än att blogga och det är nog tur det! Kram!

Mandragora sa...

Ja tur är det! Nu är det gött att leva!

Lisa sa...

Jag känner likadant, men jag tar mina bloggdagar lite då och då :)
Ut och njut i solen med dig!

Nadja, Lillen och Lillens pappa sa...

Ja men det är väl underbart att må så bra!
Och vackert väder är det också!

(och så har jag startat en ny blogg med, spana gärna in den ;) Får jag länka till dig från den?
http://ensalig.blogspot.com/ )

Inspirera Mera sa...

Åh så härligt att höra!

Olga da Polga sa...

Men OOO vad jag blir glad !!! Tralalalaa
Kram från Anna

Ida sa...

Härligt att höra fröken!! :) Kram på dig!!

Tonårsmorsa sa...

Jag kan inte låta bli att tänka på dig:

http://tonarsmorsa.se/2009/06/07/lite-prylgalen/

Tant Grön sa...

Va skönt att höra, att du mår bra! Och visst finns det ibland roligare saker att göra än att blogga, då ska man ju förstås göra det :-) Ha det så roligt!

Persilja sa...

Åååå, vad det låter härligt!!!! Livet är ju egentligen bara om att må bra. Allt annat är transportstärckor. Man strävar ju hela tiden efter den där känslan oavsett vad den kommer sig av. Mina pms-stunder vågar jag inte räkna ihop. HUUU vilket slöseri med tid.