lördag, juni 27, 2009

Double Trouble

Jag är nu hemkommen från ett par riktigt härliga dagar i Skåneland, där jag bland annat har varit och tagit dom här bilderna (och några till) på The Studio. Mina fina vänner Bettan och Jessy tog också lite bilder och några av dom kan ni se här och här ifall ni är nyfikna. :-)
Jag var först väldigt skeptisk till hela den här grejen, eftersom jag var så fast övertygad om att jag inte gör mig på bild och att jag ändå inte skulle bli nöjd med några bilder. Men när fotograferingen väl kom igång så var det riktigt kul och jag blev nöjd med fler bilder än vad jag hade väntat mig. Riktigt skoj! :-)

10 kommentarer:

Iris sa...

Vad fin du är, du gör dig ju väldigt bra på bild :)

kram /iris

Cel'Dara sa...

Iris: Tack så mycket! :-)
Du kanske också skulle testa? Du bor väl i Malmö va? :-)
Kram

Tant Grön sa...

Du är skitsnygg! Superfina bilder.

Sofie sa...

Du har ett sånt utseende, så man tycker att du skulle passa in väldans bra bland Kat von Dee och hennes tatuerarkompisar i LA ink! :)

Cel'Dara sa...

Tant Grön: Tack så mycket. :-)

Sofie: Tusen tack! Verkligen! Men nu gör du mig alldeles generad, hihi! ;-)

Linnea sa...

Jättefina bilder! =) Min favorit är din nya profilbild -jättesnygg! Så du behöver inte oroa dig, du gör dig bra på bild! ;-)

Mandragora sa...

Så himla snygg du blev på bilderna! : D

kiko sa...

OMG!! hur snygg som helst!!! *avis*

Pjöller maja sa...

Viken härlig ego grej och vad fin du blev!!!

Cel'Dara sa...

Tack allihopa, vad snälla ni är! :-)