onsdag, maj 20, 2009

Vad är grejen med Dita's midja?

Ja... vad är grejen med Dita's midja egentligen? Varför, varför, varför utsätter man sig själv för denna tortyr? Att snöra korsetten hårdare och hårdare tills man nästan inte har någon midja kvar till slut.
Helt galet ju! Det ser ju inte alls snyggt ut heller.
Bara konstigt. Och höfterna ser helt vanskapta ut dessutom.
Nej, jag förstår inte.
Hon som var så fin förut.
Det är synd och skam, baske mig. Synd och skam är vad det är.

(Bild lånad härifrån.)

5 kommentarer:

Pjöller maja sa...

jag håller med, men nu kan ju vem som hälst vara snygg och fixa brösten...MEN INTE MIDJAN! så det måste ju vara ett sätt att synas exra mycket. nä tacka vet jag mulliga gammla pinuppor =)

Annica sa...

Ja, lite vanskapt börjar hon allt bli! Var gör hon av sina inälvor? Ligger tarmarna upptryckta under bröstkorgen nu eller?

Mrs. b sa...

Håller med, det ser verkligen ut som tortyr det där. Nästan så man kan känna hur ont det gör i inälvorna...
Tack så för snälla orden om min mormorsfilt! (Ja, inser att det var för en hel månad sen... vart tar tiden vägen...)

Linnea sa...

Jag håller helt med, det är inte alls fint.. jag reagerade verkligen när jag såg eurovision.. hon som är så söt annars! =/

Nadja, Lillen och Lillens pappa sa...

Det var ju sjuuuk midjefokusering när Dior slog igenom men "New Look"... Hon misshandlar väl sig ändå inte varje dag får man hoppas? Men njae, snyggt? ICKE!