fredag, april 10, 2009

Påskfirande på Ikea

Om allt går som planerat så bär det av mot Ikea imorgon igen.
När jag var där förra påsken så kom jag hem utan att ha handlat en endaste pryl. Ja det låter ofattbart, men läs inlägget om det så förstår ni varför. Haha!
Denna gången är det hur som helst tänkt att jag ska komma med betydligt mer saker.
Bland annat lite drygt 20 meter tyg.
Och så är jag sugen på den här golvlampan också. Jag vill ha en lampa som man kan rikta ljuset på, och som ger bra belysning när det krävs. Tanken är att den ska stå i vardagsrummet och att jag även ska kunna använda den som extra arbetsbelysning när jag syr och pysslar.
Jag gillar att den ser ut som en stor skrivbordslampa. Men mest gillar jag såklart att den är röd. :-)

(Bild lånad från Ikea)

3 kommentarer:

Bettan... sa...

Åh, vad kul att åka IKEA!
Får väl försöka få med A dit oxå :P
Hoppas nu att alla dina tyger finns den här gången.
Den där lampan är ju hur snygg som helst, är nog jättesnygg till din soffa.
Jag har oxå kollat in den :)
KRAM på dig :)

Jana sa...

KÖP LAMPAN!
Jag har en liknande och den är fantastisk - ger mysig belysning om man liksom riktar den mot väggen och fungerar naturligtvis som riktigt bra belysning när man sitter och pysslar.

Jag sitter just nu med en nästan 4 meter lång längd vid symaskinen. Den är från IKEA.

Noona sa...

Åh vad snygg den var. Precis en sån jag behöver. Jag har nog missat den på IKEA, måste åka dit och botanisera tror jag.

//Linda