lördag, april 11, 2009

Mitt finaste påskpynt

Jag äger inte särskilt mycket påskpynt, men även om jag hade gjort det så är den här kycklingen ändå det allra finaste pyntet.
Jag fick den av min Kusin B för några veckor sen. Hon har gjort den själv, och i rött med vita prickar enbart för mig.
Jag är så glad för min lilla kyckling! :-)
Och så är jag lite extra glad för att Elvis inte har hunnit lägga märke till den ännu. Kan tänka mig att den tussiga stjärten hade varit rättså rolig för honom att leka med annars.
Nu håller jag tummarna för att kycklingen klarar sig över påsken!

(Foto: Cel'Dara)

3 kommentarer:

Andreas Mattisson sa...

Till och med jag skulle kunna tänka mig att leka med den =)

Pjöller maja sa...

hur infogar man en bild i sin presentation på vänstar sidan. Jag vill oxå ha en liten bild...

Petra sa...

Åhå, den var verkligen supercharmig. Älskar att få saker som andra gjort själva!