torsdag, april 09, 2009

Jag som liten kärring


(Grafik: Cel'Dara, Foto: Cel'Dara's mamma)

Min mamma var här och hälsade på häromdan, och då hade hon med sig den här gamla bilden på mig som påskkärring. När jag först såg bilden så trodde jag knappt mina ögon för det såg ju ut som att jag hade rött med vita prickar på mig. Men det var visst vita blommor såg jag sen, vid en närmare granskning. Men fint ändå tycker jag. Matchar bloggen perfekt! :-)
På tal om påskkärring så insåg jag just att jag inte har nåt godis hemma, om utifall att det skulle komma några små kärringar hit idag. Bäst att jag går och handlar lite!

7 kommentarer:

Victoria sa...

Vilken söt påskkärring du är!

Sandy likes retro sa...

Hihi, va gullig du var! =) Glad Påsk på dig, hur ska du "fira"?

Vi ska åka till Tingsryd och hälsa på sambons föräldrar. Sen blir dte nog faktiskt en tripp till Karlshamn och säga hej till min gamla klasskompis =) Kanske ses på staden! haha

Cel'Dara sa...

Sandy: Om allt går enligt planerna ska påskafton tillbringas på Ikea. Väldigt stategiskt tänkt då jag tar för givet att det kommer vara lite folk där då, för visst har väl folk bättre saker för sig på påskafton?
Vem är din gamla klasskompis då? Kanske nån jag känner ju! :-)

Dilldall-Nina sa...

Verdens fineste påskekjerring ;)!!!!!

Bettan... sa...

Åh så söt :)Jättefin bild!
Du gillade rött redan på den tiden :)
Kom det några påskkärringar på besök?

Cel'Dara sa...

Bettan: Nej det kom inga kärringar. Som tur var! Påskgodiset var nämligen slut på Citygross. Jädra skitaffär! ;-P

lycke sa...

Supersöt påskgumma! Och vilken fin idé lägga ut barnbild på sig själv - är ju knappast nån som känner igen en, fniss

Påskkram, Lycke