torsdag, april 02, 2009

En bra grej med att flytta


(Foto: Cel'Dara, klickbart collage!)


En bra grej med att flytta är att man får fina inflyttningspresenter. Sånt gillar jag! :-)
Den fina och bara så klockrena (haha!) väckarklockan fick jag av P, K och lilla I. Jag behöver väl knappast säga att jag är störtkär i den va? :-)
Den prickiga ljuslyktan längst till höger har jag fått av Kusin B och Jessy. Jag har gått och slängt långa blickar efter den i ett par månaders tid i en av inredningsaffärerna här i stan, men jag har aldrig kommit mig för att köpa den.
Tänk vilken tur att tjejerna hade koll på det!
Blocket som hänger på kylskåpet (det randiga i mitten) fick jag också av dom. Och det passar ju perfekt till burkarna som jag köpte på Öland i somras. Finemang! :-)

Jag vet att det är flera som vill se på bilder från min nya lägenhet, men det får helt enkelt vänta. För jag har fortfarande inte fått upp särkskilt mycket gardiner eftersom "mina" tyger är slut på Ikea. Och har jag bestämt mig för ett tyg, ja.. då är det bara det som gäller. Så jag får snällt vänta tills dom kommer in igen.
Jag har verkligen haft otur när det gäller tyger på sistone. Idag när jag skulle beställa från Stoff och Stil så var det som jag skulle ha slut där också. Vaddå typiskt???

5 kommentarer:

Jana sa...

Vad fina presenter.
Och jag ser jättemycket fram emot att få se bilder på lägenheten!

Sandy likes retro sa...

Jag har en precis likadan väckarklocka =P och ett sånt randigt block haha =)

Ja, jag vill absolut se fler bilder ifrån ditt nya hem! =) så kul att se hur andra har det..

Tess trött tokig morsa sa...

Godmorgon.
allt bra idag?
Va med i tidningen idag om mitt bloggande gå in på bloggen och klicka dej till artikeln..
kul att man blivit så stor på kort tid

kram
Ps.Ha en toppen helg

Linda P sa...

O ja, presenter gillas! :)

Tant Grön sa...

Åh, snyggaste klockan då!