tisdag, mars 24, 2009

Vilken miss!

Jag har varit sugen på våfflor länge, men så har jag tänkt att: "Nej, jag ska vänta till våffeldagen". Varför jag har tänkt så har jag ingen aning om. Jag vet ju inte ens när våffeldagen är!
Men tydligen är det idag. Och tror ni jag hade koll på det? Nej! Utan det insåg jag först 8 minuter efter att Citygross (min närmaste matbutik, och till nån annan går jag inte i detta svinkalla blåsvädret) hade stängt ikväll. Så jädra typiskt!

(Bild lånad från vafflor.se)

7 kommentarer:

Iris sa...

Våffeldagen är faktiskt idag, så du har en chans till :)

kram /iris

Sandy likes retro sa...

våffeldagen är ju idaaag =P
Fast jag fuskade och åt våfflor igår ;)

tattoochick sa...

Hallå. Lägger in en bild på min jänk idag på bloggen. Ha det gött :)

☆Cel'Dara☆ sa...

Haha, dubbelmiss!
Jag såg alla som hade ätit våfflor på facebook igår, så jag tog liksom bara för givet att våffeldagen måste ha varit igår! :-P

tattoochick sa...

Tack så mycket. Ja jag älskar den.Och färgen e grym. Har inte sett de kombinationerna förut. Min sambo hade en Buick 58,men den sålde vi i helgen,för vi e ute efter en cab

mullemoose.blogg.se sa...

tack o lov, annars hade du fått vänta ett helt År! ;-)

karola sa...

...haha jag hade min våffeldag igår...
Kul blogg du har!
...och så trevligt att du är med i min tävling.
Lycka till!