lördag, mars 21, 2009

Now Panic and Freak Out

Lite blandade illustrationer av talangfulle Olly Moss. Jag gillar dom... skarpt! Men så är jag ju också en riktig sucker för döskallar.



Sen gillar jag den lite skämtsammare versionen av Keep Calm-postern också. En sån vill jag ha! Inte så svårt att knåpa ihop själv i och för sig... så det ska jag nog göra faktiskt.

Men först; sy köksgardin. Det är åtminstone planen inför morgondagen, men vi får se hur det blir med den saken... Jag har ju nämligen en tendens att göra allt annat än just det jag borde göra i första hand. Det är alltid likadant när jag ska sy. Jag tycker ju att det är kul och jag känner mig ju taggad... men sen är jag ändå nervös för att sätta igång eftersom jag är rädd att jag ska göra fel. För jag blir så himla sur på mig själv om det blir fel eller fult. Och det är ju förstås mindre kul...
(Alla bilder lånade från Olly Moss)

Inga kommentarer: