söndag, mars 08, 2009

Explain to me again why I need a man

(Grafik av Cel'Dara med bild lånad från Bluebox)

Idag är det internationella kvinnodagen har jag hört.
Då passar ju denna musmattan från Bluebox alldeles ypperligt, eller hur?
Jag är den förste till att skriva under på det budskapet, för dom senaste dagarna har jag gått runt här på nya stället och borrat och skruvat och fixat och donat, alldeles själv. Och det har blivit hur bra som helst. Så vem tusan behöver en karl till sånt där? Inte jag i alla fall! :-)

3 kommentarer:

Jana sa...

BRA! : D

Katarina sa...

Go GIRL!!!
/Katarina

Iris sa...

Roligt att höra! Kvinnor kan minsann, jag ska också lära mig borra och sånt en dag. När man väl har en man i huset så blir det lätt att man låter honom fixa det helt enkelt. Ska sluta med det! :)

kram /iris