söndag, mars 29, 2009

Byråförhoppningar

Idag har jag inte gjort många knop. Känner mig allmänt hängig och har lite ont i halsen, så en förkylning är mest sannolikt på intågande.
Den stora planen för dagen var egentligen att gå ner i källaren och ta itu med förrådet. Rensa ut och slänga det jag inte ska spara, så att jag får ner dom grejerna som jag inte har plats för i lägenheten. Men det har ju som sagt inte blivit av. Får ta det nästa helg istället. Jag är så trött på alla grejer som ligger här och dräller för att jag inte vet vart jag ska göra av dom. Så nästa helg måste det bli av.
Jag hittade förresten en byrå på Blocket idag som hade passat perfekt här. En smal och hög byrå med 8 lådor, givetvis i teak.
Jag föreställer mig att den ska stå i vardagsrummet och rymma alla mina pysselgrejer. Det hade vart finemang det! :-)
Jag har mailat annonsören men inte fått svar ännu. Så nu håller jag tummarna för att den finns kvar.
Men hur jag i så fall ska få hem den... Hmm... det får bli ett senare bekymmer det!

(Bild lånad härifrån.)

5 kommentarer:

Inspirera Mera sa...

Jag har också tänkt ta tag i förrådet och storrensa. Känner mig inte alls pigg idag så jag får nog också skjuta på det några dagar.

Svar: Ja hon är verkligen söt. Det kommer att bli spännande att få se henne växa upp. Hoppas Diva och Nova, våra andra katter kommer acceptera henne. Kram Sandra

Petra Månström sa...

Vilken underbar blogg jag snubblade över!

Jag måste också ta mig i kragen och börja rensa här i min lilla etta...snart får jag inte plats själv ;-)

Sandy likes retro sa...

Det är förjävligt att alla ska klä sig så som sagt. Den där t-shirten köpte vi liksom på Vero Moda, tog nästan emot lite ;) Tänkte "ska man verkligen stödja sådant här?" hehe =P
Åh, en teak-byrå är ju aldrig fel! ;)

Dilldall-Nina sa...

Vær tålmodig - mine evt grønne fingre har ikke dukket opp før nå - nesten 40 ;). Før har jeg tatt livet av alt som har vært grönt. Men i vår - samtidig at jeg tok det helt med ro i livet mitt - så kom interessen, gleden og kjærligheten til disse plantene smygende på...

Kotteby sa...

Usch, vilken ångest jag hade. Usch. det var ångest 2.0.

Körkortslös ångest.
=)