onsdag, februari 18, 2009

That's what friends are for

(Foto:Cel'Dara, klickbar bild!)

Inte nog med att det var min namnsdag igår, utan jag fick dessutom två härliga överraskningar med posten. Jag som älskar att få paket! :-)
På bilden till vänster ser ni en jättefin disktrasa och en ängel, båda stickade av min kära vän Nina i Norge. Tillsammans med dom här fina sakerna låg ett mysigt vykort plus en skiva med mina nya idoler, Katzenjammer!
På bilden till höger ser ni en fin liten bok som kom från C som är en annan av mina fina vänner. "Lite optimism!" heter den och den är full med en massa tänkvärda positiva tankar. Precis vad jag behöver nu! Tillsammans med boken kom ett brev som var skrivet på en hel drös med olika vykort (fast jag visar bara två av dom här) med passande budskap på. Så himla fiffigt! :-)
Tack Nina och C, jag blev så glad för mina överraskningar!
Jag är så glad att jag har mina vänner, men det är synd och skam att dom flesta bor så långt härifrån. En spontanfika är inte särskilt lätt att få till då ju... :-(
Men desto roligare blir det ju sen när det väl blir av i och för sig! Sedärja... en positiv tanke redan. Det här går ju som på räls, hihi! ;-)

4 kommentarer:

Linnea sa...

Ja visst är det härligt att få riktig post (inte bara räkningar och reklam)! Jag har en vän i Japan och vi skickar julklappar till varann varje år, det är jättekul! =)

☆Cel'Dara☆ sa...

Linnea: Åh, Japan minsann! Vad skoj. :-)
Dit har jag alltid velat åka. Men risken är väl att jag hade shoppat ihjäl mig då, haha! :-D

Bettan... sa...

Sorry att jag missade din namnsdag :(
Grattis i efterskott.
Vad fin änglen var, och kul med paket :)
KRAM

☆Cel'Dara☆ sa...

Bettan: Vaddå? Jag trodde att du hade bakat muffins och chokladbollar bara för att det var min namnsdag ju! Eller, har jag fel??? ;-P