fredag, februari 27, 2009

So long

Ieftermiddag ska min kära dator formatteras och fräschas upp. Och imorgon går alltså flyttlasset.
Med detta vill jag säga att jag (om det vill sig illa) kommer vara utan internet i 8-10 dagar från och med idag. Telia sa i och för sig att det skulle kunna gå snabbare att få nätet inkopplat, men det är verkligen inget jag vågar räkna med.
Blir abstinensen för svår så får jag väl blogga på jobbet eller nåt. Eller jo, det måste jag nog.
Om inte annat så måste jag ju läsa alla andras bloggar, för jag vågar knappt tänka på hur många missade inlägg det kommer bli på min Bloglovin' annars!
Nåväl.. det löser sig.
So long mina vänner!
(Cowgirlen är förresten målad av Gil Elvgren)

46 kommentarer:

Jana sa...

Härligt att få inreda ett hem! Att packa ned inför en flytt är ju skittråkigt men att packa upp är desto roligare! Hoppas att allting går bra och snabbt och att du snart får din Internet-uppkoppling.

Ser fram emot bilder på nya lyan! ; )
Kram.

Inspirera Mera sa...

Lycka till med flytten!
Vad roligt att du är med och tävlar. Lycka till och ha en trevlig helg! Kram Sandra

Linda sa...

oh my god...räkna ALDRIG med Telia. Lycka till!
kram

mullemoose.blogg.se sa...

Du har ett glas lemonad att hämta på min blogg! ...och lycka til med flytten!

Anonym sa...

hej

Anonym sa...

hej

Anonym sa...

hej

Anonym sa...

hej

Anonym sa...

hej

Anonym sa...

hej

Anonym sa...

hej

Anonym sa...

hej

Anonym sa...

Hej

Anonym sa...

Hej

Anonym sa...

Hej

Anonym sa...

Hej

Anonym sa...

Hej

Anonym sa...

Hej

Anonym sa...

Hej

Anonym sa...

Hej

Anonym sa...

Hej

Anonym sa...

Hej

Anonym sa...

Hej

Anonym sa...

Hej

Anonym sa...

Hej

Anonym sa...

Hej

Anonym sa...

Hej

Anonym sa...

Hej

Anonym sa...

hej

Anonym sa...

Hej

Anonym sa...

Heeeeej

Anonym sa...

Hej

Anonym sa...

Heeeej

Anonym sa...

Heeej

Anonym sa...

Hej

Anonym sa...

Hej

Anonym sa...

Hej

Anonym sa...

Heellou

Anonym sa...

hejhopp

Anonym sa...

hey

Anonym sa...

hey

Anonym sa...

hejjjj

Anonym sa...

hey

Anonym sa...

hej

Anonym sa...

hejj

Anonym sa...

Hej