söndag, februari 22, 2009

Om jag ändå vore en pumpstjej... eller?

I slutet på mars ska jag på lilla Almas dop.
Dagen till ära har jag tänkt ha klänning eller kjol på mig då. Och med tanke på hur sällan jag har klänning eller kjol på mig, så har jag knappast några skor som passar till sån klädsel.
Ifall jag vore en pumpstjej så skulle jag beställa dom här skorna utan att tveka. Dom är ju så snygga! (kostar 299:- på Skopunkten)
Men eftersom varken jag eller min rygg pallar med klackar som är över 1 cm... så fick det bli lågskor istället.
Jag må vara en mes eller kärring eller både och... men en pumstjej är jag icke och lär aldrig heller bli. Sån är jag! :-)

2 kommentarer:

Jana sa...

Men snygga var dom!

Matilda sa...

svar:
du har så rätt. brukar också försöka tänka så.. att vi kan skatta oss lyckliga som faktiskt fick träffa dessa fantastiska människor! och ha en så pass bra relation med dem!
jag kunde inte haft en bättre mormor. och du kunde förmodligen inte haft en bättre farmor.
så, vi får vara lyckliga över det och minnas dem med ett leende på läpparna!
kram
M