söndag, februari 22, 2009

Jag laddar

Här sitter jag. Klockan är 14:18 och jag sippar så smått på mitt kaffe, fortfarande iklädd pyjamas. Knaprandes på några Brago choklad-kex. Jag laddar.
Viktiga sysslor såsom fortsatt packning står nämligen på schemat idag.
Jag tycker att jag packar och packar, men det tar liksom aldrig slut... Det är inte klokt vad mycket saker man samlar på sig egentligen! Och nu ska jag och mina saker få plats på 52 kvm (förresten hur gör man tecknet för kvadratmeter egentligen???) istället för 68 kvm. Det kommer bli en tuff match med andra ord!
(Bild lånad härifrån.)

3 kommentarer:

Jana sa...

När flyttar du? I månadsskiftet? Du får sätta upp hyllor här och var för förvaringen. Beroende på takhöjden och planlösningen kan det bli himla snyggt att ha hyllor ovanför dörrarna liksom. På den höjden. Jag tror att det kommer att bli hur fint och mysigt som helst!

☆Cel'Dara☆ sa...

Jana: Tack för peppningen, fina du! :-)
Jo, jag flyttar nu i månadskiftet, alltså nästa helg.

Jana sa...

Då har du hunnit packa ned allt! : D