lördag, februari 21, 2009

En till mig, tre till er...


Den här fina awarden från Fröken Grön väntade på mig när jag kom hem ikväll. Trött och sliten som jag är efter en hel dag på mässa så var detta en fin avslutning på dagen tycker jag. :-)

Med awarden följer i vanlig ordning förpliktelser, nämligen dessa:

  • Din uppgift blir nu att nominera tre andra bloggar som du gillar.
  • De som har mottagit awarden, och vill skicka vidare, skall lägga upp bilden.
  • Länka till bloggen som du fick den ifrån.
  • Ge den vidare till tre andra bloggare och länka till deras sidor.
  • Lämna ett meddelande i deras bloggar så att de vet att de har fått awarden.
Det finns så himla många fina och roliga bloggar så det är jättesvårt att välja bara tre. Men denna gången bestämde jag mig för att begränsa mig till att nominera pyssliga bloggar, så dessa tre fick det bli:
Pysselpralinen är tjej som är vansinnigt duktig på att pyssla, så givetvis skickar jag vidare awarden till henne.
Dilldall-Nina är också en hejare på pyssel, i synnerhet virkning och stickning, så hon får också en award. :-)
Och sist men inte minst så får Bettan också en award. Hon är både pysslig och bakar dom mest underbara cupcakesen. Jag vet, för jag har nämligen fått äran att provsmaka. (Flera gånger till och med!) Men nej, hon har inte mutat mig nu. Jag lovar! ;-)