söndag, februari 15, 2009

Årets bästa film...?

Om du bara tänker se en endaste film i år, så missa för allt i världen inte den här!
Changeling, regisserad av Clint Eastwood och med Angelina Jolie i huvudrollen, är en av dom allra bästa filmerna jag har sett. Någonsin. Utan tvekan!
Changeling är en fruktansvärt otäck (och dessutom sann) historia som verkligen griper tag om en.
Såhär beskriver Moviezine's Oskar Smulski filmen: "En rak höger in i känslornas solar plexus"
Och jag kan inte annat än hålla med.
Klicka här om du vill läsa mer av Oskar Smulski's recension. Men helst av allt, se filmen!
Här kommer trailern:

3 kommentarer:

Katarina sa...

Du...ännu en film jag kan rekommendera...7 pounds med Will Smith...den sitter kvar länge...
Kram Katarina

☆Cel'Dara☆ sa...

Katarina: Tack för tipset, den ska jag kolla upp! :-)

pysselpralinen sa...

Gullig hund i förra inlägget, kul att höra att det gick bra med Elvis! Jag som innerst inne drömmer om både hund och katt funderar över det där med att de ska trivas ihop också. Men det gäller väl att de vänjer sig vid varandra.
Nu har jag en massa filmer jag vill se så nu var det ju jobbigt att du måste komma och tipsa om ännu en! Hur ska jag hinna?! Och hur ska det gå ihop sig när jag näthandlat alldeles lite för mycket...;-)
Den får hamna på DVD-listan!