fredag, januari 30, 2009

Stay with me honey

John ME & Amanda Jenssen - Love is My Drug



Love is my drug, is my medicine
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me
she's my heroin
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me

When you are feeling tired
I'll lay there with you
When you get up early in the morning
I'll get up with you
If you have a craving
I'll get it for you
If you wanna take a ride all by yourself
I'll be waiting for you

Love is my drug, is my medicine
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me
Love is my drug, she's my heroin
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me

When you feeling fired up
I'll fire with you
If you had to lie a little
I'll let it be true
When you get low
I'll get lower than you
When you've had enough of had it
much more than you knew

Love is my drug, is my medicine
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me
Love is my drug, she's my heroin
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me

Jag får inte nog av den här låten. Den går på repeat här ikväll.
Jag slösurfar samtidigt som jag springer upp och ner i tvättstugan. Men istället för att slösurfa borde jag städa, för imorgon kommer det en kille och ska kolla på lägenheten.
Usch.. det känns inget kul. Jag vill ju stanna här. Det här är ju mitt hem. Samtidigt vill jag bort härifrån. Bort från alla minnen. Fast saken är ju den att minnena finns kvar i mig i alla fall. Det spelar nog ingen roll vart jag tar vägen. Jag minns allt som var bra och det gör så förbaskat ont. En månad har gått och fortfarande gör allt så ont. Jag undrar om och när jag ska bli hel igen.

6 kommentarer:

Härligheter enligt Erika sa...

Njut du!
Har samma besatthet som du..kolla min blogg får se se *skratt*
Ha det gott!
Erika

Dilldall-Nina sa...

Lille venn - jeg har jo noe på gang til deg - og så fint du likte strikkeblomstene - for da kan jeg legge ved en klut. Hvilken farge? Rød? ;)

pysselpralinen sa...

Usch, städa fast man inte riktigt vill och försöka låtsas att det ska bli kul att flytta fast man inte vill. Livet kan var ganska taskigt ibland.
Jag rekommenderar att gömma sig i en bok ett tag. Det har jag gjort när jag har varit i sådana där situationer när man varken kan gå och lägga sig eller vakna utan att hjärnan snurrar iväg till tankar man inte vill tänka. Då är det rätt skönt att försvinna in i en historia om någon annan en stund...

Det är härligt för mig i alla fall att du tipsar om bra och fina och kul grejer, jag blir så inspirerad! Pillow-sidan var ju helt lövely! Vad folk e smarta och duktiga! =)
Nu ska jag slösurfa lite samtidigt som jag slökollar på tv. Lagom söndagsyssla tycker jag. =)
Kram

Katarina sa...

Underbar låt!!!
Satt o kollade in din blogg igen och jag var ju bara tvungen att trycka på play flera gånger =)
Ha det gott
/ Katarina

Malla sa...

Hoppas visningen går bra, det måste ju på nått sätt känns skönt att börja om från början för dig själv. Även om minnerna inte gör mindre ont att tänka på eller att de försvinner på nåt sätt. Men ändå.
Nu har du möjlighet att köra ditt race i en egen lägenhet som bara är din!
Låten var super!

kram

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack