torsdag, januari 01, 2009

Är det så han tänker nu?



Damien Rice - 9 crimes

leave me out with the waste this is not what i do
it's the wrong kind of place to be thinking of you
it's the wrong time for somebody new
it's a small crime and i got no excuse
and is that alright yeah?
i give my gun away when it's loaded
is that alright yeah?
if you don't shoot it how am i supposed to hold it?
is that alright yeah?
i give my gun away when it's loaded
is that alright yeah, with you?
leave me out with the waste this is not what i do
it's the wrong kind of place to be cheating on you
it's the wrong time she's pulling me through
it's a small crime and i got no excuse
and is that alright yeah?
if i give my gun away when it's loaded
is that alright yeah?
if you don't shoot it how am i supposed to hold it?
is that alright yeah?
i give my gun away when it's loaded
is that alright?
is that alright with you?
is that alright yeah?
if i give my gun away when it's loaded
is that alright yeah?
if you don't shoot it how am i supposed to hold it?
is that alright yeah?
i give my gun away when it's loaded
is that alright
is that alright with you
and is that alright yeah?
is that alright
is that alright
is that alright with you?
no?

4 kommentarer:

Nicole sa...

Gör du bloggdesigner?
Isåfall e jag väldigt intresserad.

MVH

Nicole

Olga da Polga sa...

KRAMAR av hopp och styrka till Dig ...

Vill du åka iväg ett tag är du så välkommen till oss här och bli lite pussad på av vovvarna !

nicole sa...

Kul att du tycker om min oxå det jag vill ha hjälp med är en ny makover till min blogg sen så undrar jag om du kan göra en portfolio matilda hammar har en sån kan länka.

http://matildahammar.blogg.se/p/

Tror jag. Om du har msn så adda mig nicole.bambi@hotmail.com så kan jag berätta mer hur den ska vara om du har lust att göra den.

☆Cel'Dara☆ sa...

Olga da Polga: Tack. Verkligen tack. Kram