torsdag, januari 15, 2009

Hoppas på flyt

Imorgon kommer jag förhoppningsvis veta vart jag ska flytta. För i morgon ska jag få besked om en lägenhet som jag har tittat på idag och som jag hoppas på, men tyvärr är det en annan tjej som står före mig i kön på den. Så allt hänger på henne med andra ord. Och så ska jag kolla på en annan lägenhet som låter lovande och som jag dessutom har första tjing på. Så någon av dessa borde rimligtvis bli mitt nya hem inom kort.
Så håll era tummar och stortår för mig nu hörrni!
För just nu behöver jag allt flyt jag kan få. Verkligen.

6 kommentarer:

Jana | FRÖKEN GRÖN sa...

Jag hoppas och håller tummarna för din skull! Och du. Nu kan det bara bli bättre - hur hurtigt det än låter. Kram.

Victoria sa...

Hoppas du får lägenheten! Kram

Olga da Polga sa...

Det är självklart vi håller tummarna, tårna och tassar !!!

LInnea sa...

VI håller med tummar och tassar! Jag hoppas verkligen du hittat något eget! Tänker på dig!

Malla sa...

Hoppas hoppas!!!!

mullemoose.blogg.se sa...

Jag håller, -promise!