lördag, januari 24, 2009

Himmelriket

Jag har hittat himmelriket! (Åtminstone för oss kuddälskare.)
Kolla här, är dom inte helt underbara så säg??!

(Klickbar bild såklart!)

Kuddarna kommer från Pillowmine.com och dom är indelade i olika kategorier. Dom som är gjorda av broderier är unika och finns alltså bara i ett exemplar. Sen finns det en del som är gjorda av vintagetyger medans andra är gjorda av nytillverkade retrotyger.

Det finns även brickor och grytunderlägg som är gjorda av retrotyger. Jag tycker dom är så himla snygga, jag hade inget bangat för en av varje! Dom hade suttit finfint i mitt nya kök så småningom. Ser ni att det är en röd KitchenAid på det ena grytunderlägget? Det är ju så klockrent jag! För en just en röd sån har ju stått högst upp på min önskelista ett bra tag nu.

Sen måste jag ju bara visa den här kudden också!

Det är synd att den är rosa, annars hade jag slagit till direkt!! Eller nej förresten.. den kostar ju faktiskt 599:- och det är ju inte direkt vad min budget tillåter.. men ändå! Visst är den häftig? :-)
(Collage av Cel'Dara med bilder lånade från Pillowmine)

2 kommentarer:

Katarina sa...

Vilken härligt färglad blogg!
Här kommer jag titta in fler gånger!
Underbara kuddar...jag älskar oxå färg =)
Kram Katarina

Anonym sa...

Jättebra tips.
Jag har varit inne på deras hemsida och kollat och det var
verkligen stimulerande.
Man får inspiration.
Monica