torsdag, januari 29, 2009

Google-hjälp sökes!

Jag brukar vara ganska bra på att hitta grejer på Google för jag är riktigt bra på att formulera mina sökningar. Jag hittar i princip alltid det jag söker. Och oftast mer därtill! Häromdan när jag googlade efter nåt helt annat hittade jag en svartvit rutig shoppingvagn (fanns i rödsvart och nåt annat också har jag för mig). Hur cool som helst var den! Nu har jag gått och tänkt på den i flera dar och kommit fram till att en sån vill jag ha.
Men... dum som jag var så bokmärkte jag inte sidan. För jag tänkte som jag tänkt så många gånger förut; att jag hittar sidan igen ifall jag bara söker på samma ord igen. Problemet är bara att nu minns jag inte vad det var för ord som jag sökte på! Aaaah! Så himla frustrerande!
Så nu behöver jag hjälp.... Ifall nån hittar en sån där vagn så hojta gärna till. Då blir jag glad! :-)

1 kommentar:

Fridas favoriter sa...

"Dramaten" brukar de ju lite vitsigt kallas, prova att googla på det! :)